Onsdag!!

Idag är det onsdag och kl är bara 8:35, och jag är ledig. Gick faktiskt upp så jag va på gymmet kl 6:00 i morrse.. måste få igång min träning nu för det fungerar inte längre annars..  :)
Tränade med Carro..
Är ledig i två dagar nu ska bli skön men jobbar sen i helgen igen jobbade hela förra helgen. Nu ligger jag i sängen under täcket och bara myser lite är skönt efter man har träat och duschat.. Men måste gå upp och diska snart för det finns så mycket disk så det går inte att beskriva.. Fastjag e så trött så skulle nästan viljja sova lite men det tror jag inte att jag har tid med  :)

vet ju aldrig vad jag ska skriva i min blogg det händer inte så myket i mitt liv mer än att jag jobbar är hemma med älsklingen och tränar.
 men nu har jag iaf skrivit nått nytt får se om jag kommer på nått mera kväll och skriva. Men ha det så bra alllihopa


Love you jonas.. Pussar till alla jag känner. .


Kommentarer
Postat av: Magdalena

det finns dom som har det bra
före jobbar helg
en annan är bara ledig en dag fast mam är gammal ock sliten
fast jag unnar dig det ida hoppas ni har det bra i borås
här är det sommar igen
hälsningar från britt

2007-08-22 @ 16:58:13
Postat av: Ida

HejHej Britt.
Jaa det är så skönt och vara ledig.
Jaa det är nästan sommar här oxå. Det är väldigt varmt och sol ibland.
Vi ses snart.
Va har det jätte bra här. hoppas ni oxå har det.
Hälsningar Ida.

2007-08-23 @ 13:43:01
Postat av: Helen

Oj jösses, är du uppe och tränar så tidigt på morgonen. Hoppas att det går bra med jobbet nu när det blir match och allt, låter inte så kul att bli invaderad av en massa supporters..
Det är så kul att du är så käääär hela tiden ha ha :) hur många sms är ni uppe i per dag?!

2007-08-29 @ 12:40:51
Postat av: Ida

HejHej.. jaaa det brukar bli at jag tränar så tidigt ibland innan jobbet.. Jaa det är jag.. nej det blir inte så många sms vi bor ju tillsammans. ha det bra kram

2007-08-29 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0