Vecka 32

Tiden går fort, nu är vi inne i vecka 32..  och snart är det exakt 2 månader kvar =) Spännande och roligt längtar och längtar..
Nu tycker jag att barnet ligger mycket mer stilla i magen för den rör sig inte alls lika mycket som innan, blev lite orolig att det inte är som det ska. Men har läst lite och förstår oxå att bebisen får mindre och mindre plats nu att röra sig på och att 90 - 95% så sover bebisen nu..  men jag känner iaf att det är någon rörelse där inne..

Helgen har vi tillbringat hemma och har varit lugn.. Va marknad fredag och lördag så va ner i fredags en liten sväng, men det är ju samma sak varje år, här är det ju både höst och vårmarknad.
Har fått ännu mer ont i ryggen nu oxå det sitter inte bara i ländryggen längre utan de har vandrat sig uppåt..

Här kommer lite bilder på magen =)

Det är en liten kula =)  jag tycker de står ganska still men varje gång jag har varit vid barnmorskan så har den växt..  man ser det nog bara inte själv..

Helgen snart slut

Ja nu va det söndag och helgen gjord.. Vi har haft en lugn och skön helg inte gjort nått speciellt.. Just nu är vi på Jonas jobb och tvättar våra bilar.. Ska knäppa kort på dom och lägga ut dem på blocket så småningom men tänkte försöka få ut min så fort som möjligt så blir jag förhoppningsvis av med den innan den ska besiktigas.. För den får nog inte igenom. Sen blir det hem och göra lite mat att äta och sen blir det en lugn söndag framför tv tror jag.. :) och i morgon väntar en ny vecka. Ska lägga in lite jobb tror jag men just nu är jag så extremt trött igen och har fruktansvärt ont i ryggen och nu har det även gått uppåt så det är inte bara i ländryggen längre, så får bli att ta det lite lugnt oxå i veckan..

Onsdag..

Ja idag är det Onsdag, igår spöregnade det hela dagen, och i dag när jag vaknade så verkar de vara samma väder idag, mörkt mulet och regn..
har inte fått något jobb måndag och tisdag, men nu har jag fått onsdag och torsdag inte riktigt ett pass som jag ville ha men men så får det bli denna vecka. jag börjar idag kl 14:30 och slutar i morgon torsdag kl 14. har sovande jour.. Det är på mitt sommarjobb jag hade förra sommaren, så om det inte har kommit några nya boenden så är det iaf inte så betungande och jag behöver inte springa runt ute i regnet..

Nej nu ska jag klä mig och fixa lite innan jag ska åka och träffa Maria i stan.. Ha en bra dag i regnet..

Vecka 30

Ja ´nu är vi inne i vecka 30 eller snart i slutet.. har varit dåligt med uppdatering och bilder.. men här kommer lite bilder tänkte jag.. För har inte så mycket att skriva förutom att bebisen rör sig aktivt i magen.. vaknar jätte ofta på nätterna att de känns som att alla organ i hela magen knyter ihop sig till en knut.. kan göra riktigt ont.. Sen så verkar det som att det är en morgonpigg liten rakare för vaknar ofta tidigt på morgonen, och barnmorskan sa att de sitter ofta i sig tills sen när det är fött oxå så vi får se =)

Vecka 27

Vecka 28

Vecka 30

Det börjar bli en liten kula nu =)   jag börjar faktiskt känna mig lite otymplig i vissa situationer..  och värre blir det väl =)

Tidig morgon

Jag är ledig med det märks inte.. Kl är inte ens 06:00 men jag har redan varit vaken i snart 2 timmar.. vaknade vid 4 och behövde besöka toan och sen va det kört.. Varje gång jag är på väg att somna så tror jag den lilla där inne har börjar göra volter.. Gör nästan ont emellanåt.. I eftermiddagska jag till barnmorskan får se vad som sägs..

Spanien, Mallorca, Portal Nouse

Här kommer lite bilder från våran vecka på Mallorca..

stranden Närmast hotellet..           En större strand, en bit längre bort

Havet        ett stort olivträd mitt i centrum i Palma

katredralen i Palma    Utsiktsplats inte så långt från hotellet

En Marina med riktigt lyxiga och många miljoner för dessa båtar..

Många fina gamla hus/byggnader fanns inne i Palma.

Vi hittade en rolig staty mitt i en park

Denna båt hade man inte tackat nej till om man fick

Havsutsikt från rummet, kortet är taget dagen vi åker hem och kolla vädret =) perfekt..

Så nu har jag delat med mig utav lite bilder till er.. Vi hade en kanon vecka med kanon väder och en lungt och skönt vecka med mest stranden och havet =) riktig avkoppling..

Hur kan en vecka gå så fort??

Ja det undrar man.. Nu är snart en vecka förbi och det känns som vi kom till mallorca igår.. Men i morgon eftermiddag åker vi hem till ett säkerliget regnigt Sverige.. Jag och älsklingen har haft det helt underbart här nere.. Inget dåligt väder alls kanon väder varje dag.. I går torsdags va det lite molnigt fram till kl 12 ungefär men sen blev det klar blå himmel igen.. Igår kväll åkte vi in till Palm vi har varit där 2 gånger sen vi kom hit, att åka med lokalbussen kostar lite mindre än 10 kr för en person.. Igår kväll åt vi middag där inne på en resturang, vi har ju haft all inclusive men de va roligt att få komma ut en kväll att äta för tyvärr har maten på hotellet inre varit den bästa.. Men men inget man kan veta innan man bokar.. Flyget går hem runt halv 4 i morgon och bussen hämtar oss runt 13 så vi ska nog hinna till stranden en sväng på morgonen och ta några sista härliga dopp i haver och njuta av solen..