Vecka 30

Ja ´nu är vi inne i vecka 30 eller snart i slutet.. har varit dåligt med uppdatering och bilder.. men här kommer lite bilder tänkte jag.. För har inte så mycket att skriva förutom att bebisen rör sig aktivt i magen.. vaknar jätte ofta på nätterna att de känns som att alla organ i hela magen knyter ihop sig till en knut.. kan göra riktigt ont.. Sen så verkar det som att det är en morgonpigg liten rakare för vaknar ofta tidigt på morgonen, och barnmorskan sa att de sitter ofta i sig tills sen när det är fött oxå så vi får se =)

 Vecka 27

 Vecka 28

   Vecka 30

Det börjar bli en liten kula nu =)   jag börjar faktiskt känna mig lite otymplig i vissa situationer..  och värre blir det väl =) 

Kommentarer
Postat av: mamma

nu börjar magen bli stor. det ligger en fin prins i den. kram mamma.

2011-09-18 @ 13:46:12
Postat av: Svar mamma

Jaa den börjar bli de.. Börjar bli lite små jobbigt nu att sätta på sig strumpor och skor :) vi får se vad som ligger där i..

2011-09-18 @ 15:55:03
Postat av: magdalena

det är en kille jag har aldrig varit mer säker

2011-09-19 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0