Spanien, Mallorca, Portal Nouse

Här kommer lite bilder från våran vecka på Mallorca..

 stranden Närmast hotellet..           En större strand, en bit längre bort

 Havet        ett stort olivträd mitt i centrum i Palma

 katredralen i Palma    Utsiktsplats inte så långt från hotellet

     En Marina med riktigt lyxiga och många miljoner för dessa båtar..

 Många fina gamla hus/byggnader fanns inne i Palma.

   Vi hittade en rolig staty mitt i en park

 Denna båt hade man inte tackat nej till om man fick

 Havsutsikt från rummet, kortet är taget dagen vi åker hem och kolla vädret =) perfekt..


Så nu har jag delat med mig utav lite bilder till er.. Vi hade en kanon vecka med kanon väder och en lungt och skönt vecka med mest stranden och havet =) riktig avkoppling..


Kommentarer
Postat av: mamma

härliga bilder.

2011-09-09 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0