Vecka 32

Tiden går fort, nu är vi inne i vecka 32..  och snart är det exakt 2 månader kvar =) Spännande och roligt längtar och längtar..
Nu tycker jag att barnet ligger mycket mer stilla i magen för den rör sig inte alls lika mycket som innan, blev lite orolig att det inte är som det ska. Men har läst lite och förstår oxå att bebisen får mindre och mindre plats nu att röra sig på och att 90 - 95% så sover bebisen nu..  men jag känner iaf att det är någon rörelse där inne..

Helgen har vi tillbringat hemma och har varit lugn.. Va marknad fredag och lördag så va ner i fredags en liten sväng, men det är ju samma sak varje år, här är det ju både höst och vårmarknad.
Har fått ännu mer ont i ryggen nu oxå det sitter inte bara i ländryggen längre utan de har vandrat sig uppåt.. 

Här kommer lite bilder på magen =)

   Det är en liten kula =)  jag tycker de står ganska still men varje gång jag har varit vid barnmorskan så har den växt..  man ser det nog bara inte själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0