Helgen snart slut

Ja nu va det söndag och helgen gjord.. Vi har haft en lugn och skön helg inte gjort nått speciellt.. Just nu är vi på Jonas jobb och tvättar våra bilar.. Ska knäppa kort på dom och lägga ut dem på blocket så småningom men tänkte försöka få ut min så fort som möjligt så blir jag förhoppningsvis av med den innan den ska besiktigas.. För den får nog inte igenom. Sen blir det hem och göra lite mat att äta och sen blir det en lugn söndag framför tv tror jag.. :) och i morgon väntar en ny vecka. Ska lägga in lite jobb tror jag men just nu är jag så extremt trött igen och har fruktansvärt ont i ryggen och nu har det även gått uppåt så det är inte bara i ländryggen längre, så får bli att ta det lite lugnt oxå i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0