Onsdag..

Ja idag är det Onsdag, igår spöregnade det hela dagen, och i dag när jag vaknade så verkar de vara samma väder idag, mörkt mulet och regn..
har inte fått något jobb måndag och tisdag, men nu har jag fått onsdag och torsdag inte riktigt ett pass som jag ville ha men men så får det bli denna vecka. jag börjar idag kl 14:30 och slutar i morgon torsdag kl 14. har sovande jour.. Det är på mitt sommarjobb jag hade förra sommaren, så om det inte har kommit några nya boenden så är det iaf inte så betungande och jag behöver inte springa runt ute i regnet..

Nej nu ska jag klä mig och fixa lite innan jag ska åka och träffa Maria i stan.. Ha en bra dag i regnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0