Bakat Lussebullar och Vaniljbullar

I Går Torsdag bakade jag lussebullar och vanliga vaniljbullar för jonas tycker ju inte om lussebullar så jag fick baka vanliga bullar oxå för han måste ju får några bullar han med.. Gick upp på morgonen och bakade för det tar ju sån tid och baka bullar..efter det va jag och träna jag har tränat hela den här veckan nu varje dag måndag till fredag tycker iaf jag är bra gjort.. i helgen ska jag jobba så det blir inget gym men kanske nån prommenad...

Igår va vi hem till Carro och Micke och tjötade lite om Thailand är bara ca 4 veckor kvar nu bara :) jiippii..
Och så kollade vi i Airshop katalogen som vi ska beställa ur.. bäde dit och hem.. Så är det nån som vill ha nått i den så hojta till snart isåfall vi ska nog skicka in det nästa vecka tror jag..

Idag ska vi tvätta ussch vi har så mycket kläder och tvätta så tråkigt.. meen sköönt att man får rena kläder iaf.. sen vet jag inte vad vi ska göra idag ta det lungt bara tror jag..



 Mina LusseBullar


Mina VaniljBullar

Kommentarer
Postat av: Magdalena

det som hänt ät att jag fortfarande är förkyld + att jag har massor och göra hålller på med den där j'kla uppsatsen... blir tokig. men efter nyår är jag med i matchen igen

2007-12-18 @ 16:21:22
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0