Bakat pepparkakor

I Helgen har jag varit ledig  igår va jag och jonas inne i stan och kollade lite.. sen kollade vi på film hemma bara och hade det mysigt.

Idag Andra advent så bakade jag perarkakor på morgonkvisten jaa eller kl 11 va klockan :) jätte mysigt med julmusik på cd.. Fast man får inte kolla ut för det är inte en snö flinga ute.. Brände faktiskt bara 5 pepparkakor de tycker jag är bra :)

Just nu är jonas och tränar fotboll såå nu sitter jag här vid datorn ettt tag så ska vi åka och handla mat när han  kommer hem runt kl halv 2..

har ni nån snöö???

Jag vill ha snö nu masssor med snöö..

Love jonas

Kommentarer
Postat av: johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

ni som forfarande inte blivit medlemmar : Ni får 50 poäng i välkomstpoäng om ni reggar er. Men reggar ni er via mig får ni 25 poäng extra! Så istället för 50 poäng har ni 75 poäng redan från början. Sedan är det bara att samla!

Det har kommit jättemånga nya Click-annonser (som man bara klickar på, och får poäng), och jag skrapade ihop 50 poäng extra alldeles nyss bara genom att klicka. Tog väl 1 minut ungefär.

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

GratisBio är LÄTT den bästa gratissiten på nätet!
du får gratis bio biljetter och present kort :)

2007-12-09 @ 12:11:29
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Helen

Ingen snö här heller, bara regn och åter regn. Vi håller tummarna för att snön kommer till jul! ha det, Alvin kramas tillbaka :)

Postat av: Ida

Neej det är så tråkigt att det inte finns nån snöö.. Jag älskar ju snön så jag håller verkligena
tummarn på att snönkommer.. kram

2007-12-10 @ 21:23:26
URL: http://barba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0