I Norberg Över Julen

Nuu va Julen över och jag ska åka hem till borås igen..
På julafton
var vi hemma hos Britt & Paavo som vanligt, jag  träffade sara på dagen och sen kl halv 3 gick vi till britt och paavo, såg på kalle först och sen maten, fika och lite prat sen alla klapparna.. fick en massa bra saker..

På tisdagen juldagen
åkte vi till västerås och firade jul med dom.. fick några fler bra klappar.. på kvällen åkte jag och sara till anna i fagersa skulle ut på greenman meen var fullt när vi kom dit så vi fick gå till götis..

På Onsdagen annandagen
 så åkte jag och maggis och hälsa de på Tina, Hans, och deras dotter Linna som är super goo och sööt. Kollade på deras hus och fikade med prat..
Åkte hem och då firade vi en sista jul detta år med linda&Ester, Fredrik&Alvin och så va det mormor, morfar britt paavo maggis g-mormor och evert..Åt julmat ännu en gång med lite klappar meen var ju bara typ alvin och ester som fick klappar då.. dom minsta i släkten helt underbara är doom..

I morgon far jag hem ner till borås igen jag längtar super super mycket efter Jonas..


Gooood Naaaaaaat & Soooooov Goooooot

Kommentarer
Postat av: mamma

vi här hemma i norberg saknar dig redan. ha det bra i borås.

2007-12-27 @ 20:57:37
Postat av: Helen

Vill tacka er för julklappen till Alvin, han har kört med den en hel del redan :) Synd att vi inte hann träffas.
Förstår att du längtat till din Jonas, måste vara jättehårt att åka från varann.

Postat av: mormor morfar

hej har ni börjat att fått res feber. hoppas att allt går bra. nu ska ni vila och ha det skönt. kramar från mormor o morfar

2008-01-03 @ 17:29:25
Postat av: Ida

Hej..Jaa det börjar vi få..Jaa jag tror att de går bra.. vi ska bara sola och ta det lungt..Kram

2008-01-04 @ 17:57:57
URL: http://barba.blogg.se
Postat av: moster

tjoho! nu tar du det lugnt i thailand så ni kommer hem igen!! jag är lite nervös...
hoppas ni får det varmt och skönt!!
kramar linda och ester och magnus

2008-01-05 @ 16:14:05
URL: http://trindalinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0