Klätt Julgran

Idag tog jag fram våran lilla Julgran :) Och gjorde iordning den så nu har vi julgranen framme får se vad jonas säger när han kommer hem.. han tycker inte vi behöver nån gran meen jag vill ju så klart ha en :)

Va i knalleland idag skulle bara kolla lite ussch va mycke folk.. så jag åkte hem rätt snart igen :) 

Och nu ska jag snart börja jobba kl 4 måste hämta jonas först och lämna in hans bil..



 Här är våran julgran tänkte att ni kunde få se hur den ser ut :) 


Har du/ni någon Julgran hemma??


Haaa det bra allihoppa.. //  Ida

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Ja fast jag har en äkta gran : ) Finns bild på den i min blogg.

2007-12-19 @ 13:44:47
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Linda

magnus var ut och hämtade en gran i dag men vi har inte tagit in den än. jag håller med jonas jag skulle oxå kunna klara mej utan gran... syns snart!

2007-12-19 @ 17:56:27
Postat av: Magdalena

NEE men jag vill ha

2007-12-20 @ 13:50:54
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: mamma

klart man ska ha julgran när det är jul

2007-12-27 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0