Ledig dag med en stress dag

Idag är jag ledig.. och det är sköönt men jag har så mycket jag ska hinna med och göra så jag får nästa ont i magen av allt jag ska göra..  det är skönt att engelska kursen snart är slut on typ 2 , 3 veckor såå då kan man börja slappna av lite igen då slipper man ha det och tänka på att man måste göra det va roligt i början men nu vill jag bara att den ska bli slut eftersom att jag jobbar så mycket så hinner man ju nästa inte.. meen har bara 2 uppgifter kvar att lämna in nu iaf..
Meen nu ska jag åka till biblioteket och skriva på datorn och söka jobb för vi har inte word programmet måste skaffa det så man kan söka jobb hemmifrån..


Måste sticka nu..


Heeeej dååå


Puss till jonas

Kommentarer
Postat av: mamma

sluta stressa. livet blir inte bättre bara sämre. tänk på det. kram

2007-12-04 @ 15:58:17
Postat av: Magdalena

va har du sökt för jobb?? har du nå jobb till mig oxå=)

2007-12-04 @ 22:35:02
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Ida

Joo men jag måste. måste hinna söka jobb och skriva engelska och en massa saker.. blir lungare efter juö när engelska kursen är avklarad..

2007-12-05 @ 13:55:49
URL: http://barba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0