Besök i Norberg

I onsdags tog jag bilen upp till norberg.. så jag kom runt kl 4 och idag är det fredag har iaf hunnit träffa sandra och ska ta en fika med tina nu idag och i morgon ska jag träffa sara. måste ju hinna med och träffa alla när man är här..
Sen på lördag i morgon kommer hela släkten för då ska vi fira min 20 års dag jag fyller sen på onsdagen den 28.. Älsklingen kunde tyvärr inte följa med hit för han hade fotbollscup i helgen..  han får fira miig på onsdag istället de går lika bra de..

idag när jag vaknade så snöade det för fullt här uppe i norberg fast de är plus grader så de ligger noog inte kvar meen i borås har vi ju inte äns sett en snöflinga knappt.. joo jag sag en dag lite lite meen de va lite regn i det oxå. vill ha en riktig vinte nu med massor av snö och så ca 5 minus eller nått så det ligger kvar..

Ska fixa miig lite nu innan tina kommer..

haa det bra allihoppa..


VISKAFORS lycka till på den första matchen idag på cupen se till att ni kommer vidare till finalen nu oxå..

Älskar Jonas Persson.. Saknar diig..

Puss Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0