Då var man 20 år då.. Ingen större skiland

Bara att man får gå in på systemet nu.. meen de känns inte som att jag kommer att bli nån stam gäst där inte.. så lite som jag går ut.. :) meen det är ju skönt att man kan gå dit om man skulle behöva..

Jahaa då va den härliga ledigheten slut då ska börja jobba kl 16:00 nuu skulle ha jobbat hela helgen men kära gabriella ville jobba min stängning i morgon lördag hatar verkligen att jobba dom.. sen ks aajg jobba en på söndag och sen på måndag ska jag jobba på dan och då ska jonas lille bror rasmus ha sin praktik på max första dagen så ska han vara där i två veckor  ska bli roligt :)

Idag har jag inte gjort nått jag har bara sutti hemma hela dagen orkade inte klä miig och fixa iordning miig.. en riktig slapp dag blev det innan man ska iväg det JOBBET Sååå tråkigt jobba mellan kl 16:00 till 01:00 en fredag kväll jobbar samma tid nästa freda oxå.. jag hinner ju varken träffa jonas eller min vänner känns det som..

Ska verkligen anstränga miig nu för att hitta ett nytt jobb.. vill inte ha det så här längre.. känns bara som att man blir utnyttjad ringer alltif in en och ska börja tidigare och får alltid jobba över och blir ingringd när amn ska vara ledig..


Jaaha där fick jag ut lite ilska med jobbet oxå känns som att det har varit mycke sånn ilska nu på senaste tiden.. Hoppas att ni står ut ni som läser och fortsätter att läsa de jag skriver. Ska försöka att skriva nått lite roligare  hädanefter..   :)


Jonas jag älskar diig..


// IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0