Firat min 20 års dag

I Lördags så skulle vi fira min 20 års dag med min släkt.. Mamma och pappa hade hyrt en lokal i Norberg eftersom att vi blev ca: 30 personer så kunde vi inte vara hemma hos oss.
Kalaset blev jätte lyckat hela släkten kom och jag fick bara presenter som jag var nöjd med..
Tänkte att jag kunde berätta vad jag fick och utav vilka utifall inte alla som va där fick se va jag fick och ifrån vem.

Familjen: 1500kr i pengar till en kamera
Matilda: Jojo hon tycker jag är så dålig på att joja.
Mormor/Morfar/fredrik/Helene/alvin: prsentkort på stadium 800kr
Mormor/morfar: ljuslyckta och tvålar och en ängel.
MosterLinda/Magnus/Ester: En puma tröja och 100kr i presentkort på systembolaget.
Lars/Marie/Erik/Viktor: Locktång
Stangefelts/Romlins/Tänges: Presentkort på åhlens 700kr och en matta som lillis gjort.
Farfar: 500kr
Sara: Pumabodylotion och en kokbok
Sandra: Små vodkaflaskor med olika smak 5 st olika.
Fam Särkioja/ Gammelmormor/Evert: En karaf med 8 st likadana glas till från bodanova

Hoppas jag inte har glömt någon nu meen jag tror att jag fick med allt och alla.

Blev lite förvånad för trodde ju att det bara var släkten som skulle komma och sen ser jag Sara kommer med min mormor och morfar min bästa kompis vi har varit kopisar i 20 år nu. Blev lika förvånad sen när Sandra kom en jätte bra kopis från gymnasiet..

Taack för att ni ville komma och tack mamma för att du bjöd dom det va jätte roligt..

Nu ska ajg bara fylle år så jag kan använda mosterspresent   :)
fyller på Onsdag..

Tack alla som kom och tack för alla presenter allt var perfekt..

Kommer lite bilder nu från kalaset.

 Sandra Jag Sara



 Jag och min kusin Ester som snart är 2 månader. Världssöt


 Min morbror Fredrik och min andra nyaste kusin Alvin som blir 2 år nästa år. Hur söt som helst      våran stora kille nu.



  Och så dom äldsta kusinerna som är bröder Erik och Viktor som höll i uppträdandet på festen.




  Och så en bild på Presenterna jag fick blev nöjd med precis alla presenter allt var toppen.



TACK

Kommentarer
Postat av: Linda

tjoho har du fått in bilder nu! kul!! och min lilla sötnos fick vara med på bild...
kul att du blev nöjd med presenterna! har du ngn julklappslista? och från dina systrar??

2007-11-27 @ 09:36:40
Postat av: Sandra

Heeej Gumman Hittade till din blogg =) kul att du blev nöjd med allt och jätte kul att man fick komma =) får hoppas vi träffas fler gånger...puss och kram

2007-11-27 @ 10:12:56
Postat av: magdalena

det var en jätte trevlig fest.. julklapps tips tack??=) va ska ni gö på nyår??

2007-11-27 @ 15:13:43
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0