Jag måste ha världens bästa pojkvän.

Man kan inte vara underbarare än Jonas.. Även fast jag kan vara för jävlig ibland så stannar han kvar vid miig.. och tröstar mig när jag är ledsen och hjälper mig när jag behöver hjälp. Jag fattar inte hur jag skulle klara miig utan diig Jonas.. Du älskar miig i alla lägen när jag är den snällaste och när jag är den dummaste. Och du vet att jag älskar diig i alla lägen altid kommer jag älska diig..


Han kan tyvärr inte följa med hem till norberg i helgen när vi ska fira min 20 års dag fast jag fyller ju år på onsdagen efter och då är jag ledig så han kommer att fira miig då..

de är tråkigt att han inte kan följa med men jag vet att han finns kvar när jag kommer hem..


Jag älskar diig Jonas Persson mest av allt i hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0