Jobba igen

Noog om kärleksprat :)

Nuu är det måndag igen va ledig i helgen och den gick så fort att jag knappt han blinka.. Sååå tråkigt när alla lediga dagar går så fort man hinner ju inte göra nått.. vi tog det bara lungt i helgen jonas familj firade han i lördags så det blev fika och smörgåstårta.. och lite presenter..

ska börja jobba kl 16.00.. stängning igen.. jobbar alltid kväll känns det som och de e så tråkigt såå du anar inte.. jonas kommer hem halv 4 så det blir ett hej en puss och en kram sen måste jag åka och jobba och när jag kommer hem sover han och på morgonen när han går då sover jag och så blir det lika dant igen..

meen vi ska ju snart åka till thailand och vara borta i 3 veckor de ska bli så skönt så ni anar inte då ska vi vara med varandra hela dagarna i 3 veckor och med carro och micke de ska bli jätte roligt och sköönt bara komma bort från allt här i sverige..


Jag är lite dålig och skriva i bloggen men ska försöka skriva nått litet varje dag får se hur de går :) måste ju försöka lägga ut lite bilder oxå.. måste se hur man gör..

ha det så bra alla..


Ida <3 Jonas

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad roligt med lite ny text att läsa! i dag har Ester hälsat på mormor och morfar för första gången. kul att träffas på lördag och ge paket hoppas du blir nöjd med dina presenter...

2007-11-19 @ 16:53:31
URL: http://trindalinda.blogg.se
Postat av: Helen

låter tråkigt att jobba olika tider, fast ni får som sagt se fram mot Thailand, låter jätteskönt :)
Vi ses på lördag!

Postat av: mamma

grattis i efterskott. jag är dålig på namnsdagar.

2007-11-20 @ 16:29:12
Postat av: Magdalena

ååå måste bli frisk till lördag så jag får komma...

2007-11-20 @ 21:51:56
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0