Tisdag..

Jahaa nu va det tisdag igen ännu en helg har gått.. Vi var i östervåla på 2*30 års kalas för min moster och hennes kille.. då fick jag ju äntligen hålla i lilla ester hoon var så otroligt söt.. kan inte förstå hur man kan vaqra så himmla söt..

Ska förssöka få in en bild på miig och henne senare..

Har inte tid nu ska åka in till stan och gå till en kiropraktiker tror jag att det heter han ska knäcka miig ryggg lite.. kostar pengar meen det är bra för jag va sne i ryggen.. 
Ojojojo vill att det ska bli den 15 nu börjar få det lite tajt om  pengar.. tur att vi är 2 som delar på betalningarna..

Hoppas att ni har haft en bra helg??


// Ida

Kommentarer
Postat av: mormor morfar

hej hoppas att ni har det bra
här har det snöat igen . många kramar från mormor o morfar

2007-11-09 @ 19:26:36
Postat av: Ida

Jaa det är bra med oss jag ska åka och jobba nu.. Det snöade här igår fast det va plus grader ute så det log inte kvar blev bara blött och tråkigt.. Haa det bra

2007-11-10 @ 09:35:58
Postat av: Helen

Vi kommer på din födelsedag om vi är friska och krya (är lite dåligt på den fronten just nu). Det ska bli kul att träffa dig, Alvin får gosa lite extra med dig så han inte glömmer :) Det vore jättekul också med kort på kusinerna så han får kolla varje dag!

Postat av: maggis

dax att uppdatera kanske

2007-11-15 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0