Upptadering

GRATTIS min älskling. Jonas fyllde igår onsdagen den 14 november 22 år..

Jag gick upp kl kvart över 7 och gjorde frukost på sängen till jonas så han öppnade paket han fick lost boxen nummer 3 och en tröja utav miig och av mamma och pappa fick han 200 kr i presentkort på H&M och så fick han utav mormor och morfar 100 kr.

Kl 10:00 åkte vi ner till småland, malmbäck för vi skulle på begravning. Ingen rolig födelsedag min älskling fick.. meen jag gjorde ju det bästa iaf med frukost på sängen och sen på kvällen när vi kom hem så åkte jag ner till city och köpte en prinsestårta som jag vet att han gillar hur mycket som helst.. Han blev noog glad över det jag gjorde som tur va   :)

Idag gick jag upp kl 11:00 tränade ett body pump pass med tomas kl 12:00.. riktigt skönt va de.. va längesen nu så  jag blev riktigt slut ska jag säga..

Sen åkte jag hem och har nyss slängt in två tvättar i tvättmaskinen och så har jag gjort kebabgryta med ris som jag ska ha med miig till jobbet börjar jobba kl 16:00

Vill bara säga att har ni något jobb som jag kan få i borås området så säg till jag stå högt upp på listan föör jag är så j*vla trött på Max jag mår verkligen inte bra utav att jobba där jag gör inte de.. får ångest varje dag  jag ska gå till jobbet..

Men men ha det bra allihoppa..

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0