Utmaning!

Regler:
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

Här kommer 8 fakta/vanor om mig:


1. Slö. Jag är väll rätt så slö. Men försöker få bort det har ju iaf blivit bättre nu när jag blivit lite äldre, fast jag kan fortfarande bli mer aktiv i sport och olika rörelse aktiviteter. tränar ju på gym försöker göra det så att jag iaf är där minst 2 gånger i veckan hellst flera.

2. Blyg. Det har jag varit sen jag var lite har aldrig riktigt varit någon som tar för sig och är den som hörs och syns, har inte blivit så mycke bättre på det nu på äldre dar heller.. Vist jag vågar ju prata mer med främmande människor och så men är ju inte den som kanske söker den första kontakten med nytt folk.

3. Dåligt självförtroende. det har jag nog oxå haft sedan jag var liten, fast de har kommit mer och mer nu när man blir äldre. Jag jämför mig inte med sånna här trådsmala modeller det gör jag verkligen inte.. men jag tycker inte att jag är fin och tycker att jag är för tjock och sånna saker.. det kanske inte är så många som vet men de är vad jag tycker och tråkigt är det men jag tror aldrig att det kommer att försvinna tyvärr.. Men det är ju tur iaf att jag har en kille som tycker om mig för precis den jag är.. och har gjort de i över 3 år nu.

4. Snäll och Glad. Jag tycker ju så klart att jag är väldigt snää mot alla och glad tycker jag att jag är iaf 6 dagar utav 7 oftast.. Alla har dåliga dagar ibland..men jag tror att de flesta beskriver mig som en snäll, pigg och glad tjej. som ibland kan vara lite knäpp om man frågar carro :) hon säger knäpp och go...och nån måste ju vara lite knäpp ibland de tror jag alla är lite då och då.

5. Barnkär. Älskar små bebisar, dom är ju hur goa som helst de kan ingen ta ifrån miig även om dom skriker och håller en vaken på nätterna ibland så är dom hur goa och söta så det går inte att beskriva..

6. Modig. När jag slutade gymnasiet flyttade jag faktiskt från Norberg till Borås och det är faktiskt en massa mil imellan tar ju typ 5 - 6 timmar att åka.. Lämnade familj, släkt och kompisar. Och flyttade till en hlt okänd stad som jag inte vet vad som finns där och kände bara den snälla pojken Jonas som jag flyttade ihop med. Tycker iaf jag är rätt modigt gjort.

7. Generös. Vill man bjuda folk på saker så tycker jag att man är generös inte bara de men jag tycker att jag är det, sen får ni tycka vad ni vill, ni som känner miig väll vet säkert vad jag menar när jag skriver generös.
 
8. Flitig arbetare. Max Hamburgerrestaurang, jobbar man där kan man faktiskt kalla miig flitig arbetare, det är nog inte så många som tror att det är ett slit jobb och att kroppen slits ut efter ett tag i de arbetet, men med ett års erfarenhet så kan jag säga att jag redan känner av det. Nu ´säger jag inte åt er att absolut inte söka ett sånt arbete men man måste vara rätt person för de jobbet, de vet man inte förens man har testat. Punkt 8 kom min kära bästis sara på så jag får tacka henne tur att vi känner varandra så bra..   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0