Ge-gås Ullared

Idag va jag till Ge-gås i ullared.. kollade på nätet om det skulle vara någon kö det stod noll i kö.. den måste ha varit sönder för när vi kom dit så såg vi en slingrande kö.. så det va bara att följa den och ställa siig sist,, men vi stod där ett tag men sen släppte det så då gick det fort då va vi inne rätt fort..   :)

Åååå på lördag får jag träffa Ester för första gången det ska bli roligt jag längtar verkligen..

I morgon ska jag gå till en kotknäckare för jag har såå ont i ryggen och hoppas att det blir bättre..


Nu ska jag sova god natt..

// Ida



Jonas <3

Kommentarer
Postat av: magdalena

va handlade ni för någe då?? hallå du har ju fått en utmaning av mig på min gamla blogg den lär du ju anta

2007-11-01 @ 10:11:40
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0