Måste komma igång med träning

Jag gick upp kl 07:00 idag och tränade ett body pump pass kl 08:00 som höll på i en timme..
Jag måste verkligen komma igång med min träning nu kan inte hålla på och slöa så här med.. hur kommer man annars se ut i januari när man ska ha på siig bikini i thailand det går inte nu måste det sättas lite fart..
och dåligt kondition har jag oxå..

Jag skulle ju ut och springa vad hände med de det blev 2 gånger sen försvann de..

nu ska jag snart börja jobba börjar halv 12 till kl 20:00..
men ska åka in till knalleland först för jag måste köpa nått till sara för hon fyller år på 
lördag så jag måste skicka de antingen i morrn eller senast fredag såå hon inte får det allt för sent..

ska fixa miig nu och sen åka..

Ha det bra..                                                            // Ida


Jonas love you.. 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja du lär ju knappast träna för bikiniformen men kanske för konditionensskull. skadar aldrig med och ha bra kondis.. gillar du och träna på mornarna?? jag tycker det är skönt ibland men oftast ganska drygt,

2007-10-24 @ 17:32:59
URL: http://puma83.blogg.se
Postat av: Magdalena

du har blivit utmanad av mig, kolla min sida =)

2007-10-27 @ 10:33:54
URL: http://puma83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0