Ny dator efter Ca: 3 Veckor

Jahaa då har man varit utan dator i ca 3 veckor men nu har vi äntligen hittat en ny.. en hyfsat bra och billig dator. Så nu ska jag väll försöka komma igång med mitt skrivande här.. så folka kan läsa lite va jag gör utav mitt liv :)

MIn dag har börjat med att jag vaknade kl 6 helt utav miig själv.. hade ställt kl på halv 7.. så jag gick upp satte på miig träningskläder och åkte till gymmet.. har inte tränat nu på att tag så det va lite segt men det är bara att kämpa om ett par dagar har det nog släppt lite får man hoppas..

mitt mål är ju att jag ska kunna ut och springa med Jonas och kunna springa med hela biten som han springer.


det här får faktiskt räcka för idag har ju inte gjort nått idag så finns inget att skriva.. Jag ska åka till blomsterlandet nu och se om dom har några fina blommor som man kan köpa ser frächt ut med ett par nya fina blommor som doftar gott...

Måste ju att medela här att jag har fått min 3 Kusin.. Den EFTERLÄNGTADE LILLA ESTER som min moster har fått.. Hon är ju hur go och söt så de går inte att beskriva..

GRATTIS TILL MIN KÄRA MOSTER LINDA OCH TILL DIG MAGNUS FÖR ERAT UNDERBARA BARN.. Vi ses den 3 november då ska jag gosa och krama dig ester så du anar inte hur mycket jag längtar..

Jag älskar jonas..                                                             


                                                                                                   // Ida

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Nu får du bakläxa, vad jag vet så är ester din 4e kusin????

2007-10-15 @ 15:02:24
URL: http://puma83.blogg.se
Postat av: Syster

ja ester är hur go och sööt som helst jag har ju redan träffat henne och man kan inte sluta gosa med henne de lovar jag.. så du kommer hem till den 3?

2007-10-16 @ 00:14:14
Postat av: Ida

jaaa jag får rätta miig den är ju min 4 kusin..

2007-10-16 @ 09:06:52
Postat av: Helen

Trasig dator, det förklarar ju varför det var så sega uppdateringar på din sida, värre än mina.. ha ha :)
Och vilken kusin i ordningen glömde du...? :)

Vi kommer tyvärr inte 3/11, vi hade redan bokat Stockholm då. Vi ses ngn annan gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0