skit

Jag har suttit med den jävla engelska hela dagen idag typ, jag är så dålig på engleks så jag tror att jag ska lägga ner den för jag kommer inte klara det här... med nya uppgifter varje vecka och om man ska prata med läraren i telefonen så kommer de gå helt åt helvete.. får se vad jag får på uppgiften jag ska lämna in på söndag. klarar jag inte den då skiter jag i allt och klarar jag den så prövar jag med vecka tvås uppgift fast fattar jag inte den själv då ger jag upp.. vill ju vara värd betyget även fast det e på distans...

Nu ska jag sova för nu är jag på så dåligt humör tack vara den här engelskan och det gör ju inte saker bättre att jag är så jävla dålig på engelska kan ju inte lära miig heller verkar det som..


God Natt Hoppas Ni har haft en lättare dag idag än vad jag har haft..


Jonas jag älskar diig..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Försök kämpa på, tänk på att det var ett tag sen du läste engelska nu oxå och då tar det extra lång tid att komma in i det när man har svårt.. Du kommer nog få kämpa hårt men jag tror du fixar det om du ger dig sjutton på det....Men jag vet hur dte är har samma problem. Men jag läser mycket på engelska nu i skolan och det går bättre och bättre..

2007-10-19 @ 09:16:16
URL: http://puma83.blogg.se
Postat av: Helen

ha ha oj då, ta en toy :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0