Lite Nytt till garderoben

 En ny inköpt lite längre tröja från H&M Jätte skön och snygg att ha på siig.

 Och en ny Halsduk som är köpt från Vero Moda.. Också  väldigt fin tycker jag..


Vaknade i Morrse med Ont i halsen så jag hoppas inte att jag blir sjuk men känner miig sjuk för jag är om i hela kroppen och har sån där feber huvudvärk.. meen jag håller tummarna för det bästa...Men jag ska jobba ikväll och hela helgen så det är väll bara att ta alvedon och ligga i..

Ska åka iväg och handla mat nu sen göra lite lunch tills älsklingen kommer hem och sen åker jag iväg och jobbar..

Kommentarer
Postat av: Helen

neeej, om du mår sådär ska du ju slänga dig i säng direkt, då kan du ju klara dig! Om du proppar i dig Alvedon och lurar kroppen att jobba kommer du bara att dra ut på det.

Hmm fast det är lättare att vara klok när det gäller andra, men till syvende og sist gör jag oftast precis som du...

snygga kläder!

2008-08-29 @ 07:58:14
Postat av: Magdalena

najs... jag var oxå på stan men hittade inget som lockade

2008-08-29 @ 18:33:09
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Sara

Snygga fynd. Vill också ut och shoppa lite. Gjorde ju av med mindre än vad jag trodde i Turkiet så har lite pengar med mig hem som jag är sugen på att spendera :P

2008-09-02 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0