Resor??

Är det någon där ute som har några bra förslag och tips på vart man ska åka på vinterresa vi skulle vilja vara borta runt 4 veckor... meen vi har så svårt för att bestämma oss vart vi ska åka vi va i thailand i vintras skullle gärna åka dit igen men har ni nå tips på vart??? och andra länder runt om thailand???
skicka gärna länkar på hemsidor till olika stället..


jajja nooog pratat om resor.. Igår började jag jobba kl 07:00 på max för jag skulle göra rent den jädra glassmaskinen.. slutade kl 16:00 och han bara slänga i mig lite mat för sen kl 17:00 så börjad ejag mitt andra jobb på skokanonen och jobbade till kl 19:00 man kan säga att jag va lite trött när jag slutade... när jag kom  hem efte jobbet va carro och micke på besök hemma och hade med siig en massa olika resekataloger... som vi kollade i och pratade lite..

Nu är kl 08:45 och jag ska börja jobba på skoaffären kl 09:45 och slutar kl 14:00 och börjar på max igen kl 16:00 och jobbar stängning sen blir de samma visa i morgon igen..

Sååå nu har ni fått se hur jag jobbar oxå kanske inte de roligaste meen de e e det enda jag har gjort just nu..



Heeej svejs


Kommentarer
Postat av: mamma

du jobbar alldeles för mycket.

2008-08-08 @ 18:31:40
Postat av: Sara

http://www.jordenrunt.nu/start/ det här är en bra reslänk där man kan hitta mycket information!

2008-09-02 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0