Veckorna går så otroligt fort

Tyckte nyss att det var helg och jag va ledig och i morgon är det lördag igen.. Fast jag e inte ledig.. Måste upp i morgon så att jag är klar och är på jobbet runt 07:00 jag har en sak som jag måste fixa på jobbet.. vi har delat upp en massa olika uppgifter till oss som distriktschefen har sagt måste göras..

Sen på kvällen i morgon så kommer Carro, Micke, Kristoffer och Emelie hit vi tänkte laga lite paj och äta.. ska bli mysigt.. sen får vi väll se om vi går ut eller va vi göra börjar ju jobba kl 08:00 på söndagen sen.

Hände en sak i morrse som kommer kosta miig en maaasssssaaa pengar när jag borstade mina tänder i morrse så ramlade det ur en liten tandbit.. sååå tanden gick sönder så nu är det helt vasst där så måste göra nått åt de för tungan ligger och skaver där hela tiden.. Såå kommer ju minst bli av med en 700 om de ens räcker.. fyyy fan...

neej usch va trött jag e måste verkligen lägga miig nu annars kommer jag vara död i morgon bitti. klockan e ju snart 23:00..    Sov så gott allihoppa..


Ida Loves Jonas     And     Jonas Loves Ida 

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas ni får trevligt i kväll. hälsa alla.

2008-08-23 @ 18:09:47
Postat av: Helen

å huuuuuu, stackars dig som måste till tandis. Jag är livrädd för tandläkaren (eller ja, kanske inte själva personen i sig) och kastar gladeligen dit halva lönen om så vore bara de kan fixa tanden utan att jag måste öppna munnen haha. uhuuu, hoppas att det går bra!

2008-08-25 @ 08:27:33
Postat av: sandra

Heeej Tjejen

Hörde att din lillesyster är klasskompis med min lillesyster =)

Skoj¨!

Ha de bra

många kramar från oss

Miss You

2008-08-26 @ 21:01:53
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0