Jobbat natt

Igår och gick utt halv 10 i morrse.. trodde jag skulle vara tröttare men de va jag inte.. Käkade frukost och läste tidningen sen så runt kvart i 11 satte jag på miig tränings kläderna och tog miig ut och sprang en sväng.. sprang nästan hela rundan jag tänkt miig klarade inte sista biten vet inte varför meen då kom det upp lite saker.. de ska vi int egå in på mera.. kanske va för att jag nyss ätit frukost och jobbat sent.. vet inte ska gör aett nytt försök i morgon..

Nuuu ska ajg snart laga lite mat sa bli kassler gryta med pasta.. seeen är det bara att bära av till jobbet kl 4 igen..


Tjaaao

Kommentarer
Postat av: melvins mamma

Hej gumman hur är det med er?

Kramar från oss

2008-12-16 @ 19:56:35
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/
Postat av: melvins mamma

Ska nog inte ut på juldagen du?

Är de några fler du känner som ska ut?

kramar

2008-12-18 @ 18:44:42
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0