Julen är över

Och en massa julklappar blev det.. Jaadu orkar inte rabbla upp allt ajg fick men det blev filmkamera film presentkort godis linnen och lite andra små saker... bra saker iaf.. Och snö fick vi på julafton iaf inte mycket meen de räkte :)
sååå nu i morgon så är det söndag och jag åker hem till borås igen och sen är det bara att vänta på nyår meen jag jobbar hela nyår men de kan väll firas lite endå..

Nuu ska jag snart sova ska ju köra 40 mil helt ensam i morgon så det gäller att vara pigg och allert då.. Sak stanna till vid sandra innan och träffa lillkillen Melvin lite oxå.. ska bli skoj va så längesen..


God Natt

Kommentarer
Postat av: mamma

tusen tack ida jonas för alla fina julklappar.

kramar vi på basbostigen. det är redan tomt när du åkt hem idag ida. längtar redan tills vi träffas igen. kram mamma.

2008-12-28 @ 13:57:14
Postat av: ida

tack själva mamma och pappa för julklapparna..

2008-12-30 @ 10:11:42
Postat av: melvins mamma

Tack Gumman Min för julklapparna!

Hoppas de inte dröjer allt för lång tid innan du/ni kommer upp igen!

många kramar från oss

2008-12-30 @ 19:09:32
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/
Postat av: mamma

gott nytt år.önskar familjen

2008-12-31 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0