Första träningen efter thailandssemestern

Jaaa va ska man säga har ju inte tränat på över 1 månad nu så jag kan bara säga att det va rätt så tungt idag, jag är fortfarande lite förkyld än så jag tog det lungt och jag tränade bara styrketräning på gymmet gjorde inget som va så jobbigt bara muskler..

sen va det jobb som väntade mellan kl 09:00 och 16:00.. kom hem och åt lite mat, sen har jag och älsklingen bara myst i soffan med att kolla på tv.. först sjukhuset som är det bästa på tv just nu tror jag och sen blev det andra avenyn.. måste bara säga att i en annan del av köping hur bra är inte det programmet då?? dom är ju hur underbara och söta såå det är så roligt at tkolla på..

neej nu är kl 22:30 så det är dags att sova eftersom att jag gick upp 05:30 i morrse.. funderar på att åka och simma i morgon bitti innan alla ungar vaknar och går dit eftersom att det är sportlov här i borås nu denna veckan.. får se simmar bara om jag verkligen orkar gå upp annars går jag bara ut och går innan jag börjar jobba börjar ju inte förens 11:30 i morgon men jobbar till kl 20:00 jobbigt...


God natt sov gott..                                 PusssPusss     // Ida

Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha jag tränade inte så jobbigt bara musklerna det var en ganska skoj mening =) hehe.. Jag har simmat 3gånger nu och det är riktigt skönt om det inte är för mycket folk. idag avr det så mycket ungar och blir sånt liv då...

2008-02-12 @ 16:42:22
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Ida

Jaa men jag sprang inte iaf de är jobbigare än att träna styrketräning.. Jaa jag ska oxå börja simma lite det är skönt tycker jag lite avslappnande och så använder amn ju hela kroppen men dom har sportlov här nu så ska antingen åka dit tidigt på fredag eller i morgon eller så tar jag de nästa vecka..

2008-02-13 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0