Fredag..skönt

För många som bara jobbar måndag till fredag men jag ska jobba hela dagen på lördag oxå men sen på söndag är jag ledig som tur.. :)

Har nyss varit och solat för andra gången på mitt solkort :) tänkte att nu medans jag har en grund från thailand så skulle jag bättra på den eftersom att de syns ju inte att jag är brun nu längre bara om man kollar på bikinilinjerna meen jag vill ju att de ska synas i ansiktet och på armarna.. så nu har jag börjat sola :)

Ska börja jobba om 30 minuter seeg men jag jobbar bara till 16:00.. ikväll vet jag inte vad som händer ska höra med carro och micke om dom vill träffas idag eller i morgon.. annars blr vi nog bara hemma och kollar på tv..

Såå nu har ni fått en liten uppdatering på bloggen..  måste till jobbet nu...


heej svejs.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

synd att ni inte kunde komma över och äta tårta. jag håller på och bakar frukt tårta med dumlemousse och jordgubbsmousse i =).. så kul och baka fast jag inte gillar och äta tårta så mycket..

2008-02-29 @ 12:09:24
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0