Kommit hem från jobbet

Jobbade över i en timme idag så får iaf 1 extra timme. .alltid nått men va trött när jag kom hem så hoppade direkt in i duschen sen kollade på tv, åt sallad till kvällsmat efter duschen och sen kollade jag på så ska det låta som hade premiär.. jag tycker de är rätt roligt att kolla på tävlar med miig själv :)

sen efter de så gjorde jag lite naturkunskap så nu har jag bara 2 uppgifter kvar på den första inlämningsuppgiften så ska lämna in den på söndag.. Hoppas att jag lyckas bra med den här kursen nu vill verkligen få bra betyg på den  :) seeen den 5 april är det högskole provet som gäller de kommer ju inte gå så bra meen man kan ju hoppas på en bra dag och bra frågor :)

ska sova nu jonas ska upp ditigt på match och jag ska jobba hela dagen i morgon.. ända till kl 18:30..


God natt        //  tjoflöjt Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0