Lite bilder ifrån semestern i Thailand

 På flygplatsen i Kho samui. Nybyggd flygplats ute i naturen med massa exotiska blommor och växter jätte fint var det.

 Framme på hotellet i kho samui. Skulle testa maten på hotellet.

 Vi va och kollade på apor som klätrade upp i palmerna och kastade ner kokosnötter. Han började klia sig på benet när jag höll i han.

 Jonas med apan som plockade kokosnötter.

 Jag och Carro, på väg hem från en båttur med snorkling. Såg fiskar i alla olika färger och storlekar och former. Fint va det.



Här kommer några bilder.. det kommer flera snart vårat internett krånglar men jag jobbar på det.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

mamma tyckte du och carroi var lika varandra

2008-02-03 @ 13:23:48
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Ida

Neej de tror jag inte att vi är :)

2008-02-03 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0