Sjuk

Nu har man varit sjuk i snart 7 veckor i streck.. de kan ju inte vara normalt.. Och feber till och från..
Kännde nu i veckan att det började bli lite bättre i förkyldningen men när jag vaknade i morse efter att ha sovit  i 12.5 timme.. så va jag så förkyld som jag bara kan vara är förkyldaren nu än va ajg har varit på hela tiden tror jag..
meen det är väll bara att käka tabletter mot orken eftersom att man jobbar på ett sådant skit jobb som man inte kan vara sjuk ifrån för då är det nån stackare som får jobba typ 10 dagar i rad..

God natt

Kommentarer
Postat av: Helen

nej men vilken gullig dukning du gjorde, antar att han blev jätteglad!
Fredrik hade gjort en fin middag när jag kom hem, köpt present till Alvin med guldcellofan runt, en liten röd truck som han blev överlycklig av. Jag fick tulpanvas med 30 tulpaner i och chokladhjärtan! Vi hade sagt att vi inte skulle köpa något eftersom vi skulle åka iväg dan efter så jag hade inte köpt något...kände mig som en luspudel när han hade "fuskat" och visst köpt present.
ha de gott och hoppas du blir frisk snart. Synd att du inte kan vara hemma och vila upp dig för det skulle du nog behöva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0