22 Januari..Thailand

Heejsan.. Frisk har man ju inte blivit far springa pa toa typ 50 ganger per dag har fatt en masssa tabletter och saker jag ska dricka utav doktorn..

Nyss va jag och tog nagelmanikyr och jonas tog massage och de angrar ajg miig jonas sa att det va jatte skont for 50 svenska kronor det ar ju ingenting..

Nuuu vill jag bli frisk snart for pa lordag har vi bokat en resa till PhiPhi oarna med speedbat.. Sa hoppas jag har blivit bra tills dess..

Far vall ligga hemma och forsoka bli frisk men borjar bli lite stressad nu for det e ju bara 1 vecka kvar i morgon och jag vill ju ha mer farg pa miig an vad jag har just nu..

ajaaa hoppas att ni har det bra hemma iaf och att alla ar friska och glada..

Kram Ida O Jonas

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas ni har det bra. kosta på dig en massage du ochså som har dålig rygg. pappa har satt in pengar på din telefon nu kram från din familj.

2008-01-23 @ 09:31:57
Postat av: mormor morfar

hej hoppas snart allt blir bra. är du bra i snuvan du hade när du åkte. kan du köpa sån där salva åt linda som du köpt åt oss. om du har råd jag betalar när jag kommer hem. kram mormor o morfar

2008-01-24 @ 13:07:52
Postat av: Ida

Heejsan... Jaa ajg va pa en sann massage igar kvall det va jatte skont de va fotmassage men dom gjordelite massage pa hela kroppen.. och i morse va jag och gjorde sanna har naglar fina franskmanikyr de tankte jag att jag kude unna miig nu nar jasg legat och varit sjuk..meen nu orkar jag vara uppe meen jag ar forkyld och hostar som bara den.. Jaaa jag ska letaoch kopa en salva isafall. Kram

2008-01-24 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0