24 Januari Thailand Phuket

Nuuu borjar det ga mot battre tider har i thailand.. Borjar bli frisk.. Har ingen feber langre men jag ar forkyld och hostar jatte mycket meen de kan jag vall sta ut med jag ar ju iaf inte sangliggande som jag va nar jag hade feber..

Just nu sitter jag vid en dator i Patong har nyss kopt en vaska som jag kunde pruta ner lite iaf.. den va inte sa dyr fran borjan men man ska alltid pruta natt .. Hittar sakert natt mera har meen det finns ratt bra saker och mycke att kopa dar vi bor oxa men det ar roligt att aka ivag och kolla lite pa andra stallen oxa..

I morrse va jag och unnade miig nya naglar franskmanikyr tankte jag kunde gora de nu nar jag har missat att vara ute i typ 5 dagar.. de kostade ca 300 svenska kronor saa det va inte sa farligt..
Jonas mar oxa bra nu har har haft lite ont i halsen bara men de verkar ga over nu snart skoont att vi borjar bli friska..

Nuu har ni fatt lite information om oss i Thailand..

Kramar Ida O Jonas


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas alla är friska nu. njut riktigt nu dom sista dagarna.hoppas ni har kvittorna kvar från doktorn dom pengarna får man tillbaka när man har försäkring. hälsa alla kram mamma.

2008-01-25 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0