Thailand den 21 januari..

Nuu har vi varit i Phuket i snart 1 vecka.. och sen har vi bara en vecka kvar i thailand sen far vi aka hem till sverige igen..
Blev lite sjuk igar meen det ar ingen fara har lite feber och mar illa bara.. fick ett besok av doktor och jag fick lite tabletter som jag ska ata.. Sa det blir en vilo dag idag och ligga inne hela dagen sa att jag blir frisk fortare..

saaa forhoppningsvis ska ska vi gora ett besok med bat till phi phi oarna pa onsdag.. sa hoppas att det blir sa..

Seeen hoppas jag att det blir lite mer shopping oxa va jatte sugen pa att shoppa igar men de blev ju inget.. kanske blir lite ikvall om jag orkar med alla jobbiga thailandare som hoppar pa en sa fort man gar forbi deras saker.. sa sager dom bara titta inte kopa :)
Ar faktiskt lite lik turkiet.. Fast dom ar lite varre i turkiet.. Nu borjar man lara siig att bara ga forbi dom och inte saga natt i borjan blev amn ju stoppade av alla bara for att dom fragade vart man kom ifran nu gar man bara..da trottnar dom efter ett tag..

Neej nu ska ajg ga in och lagga miig i sangen igen pa rummet dar det ar lite svalt och skont.. Kollade pa en termometer idag det ar ca 30 grader och den sitter i skuggan :)

Haa det bra alla..

Puss&Kram Ida O Jonas

Kommentarer
Postat av: Helen

KUUUL att höra från Thailand. Synd att du blivit sjuk men jag hoppas att det går över fort nu när du fått tabletter. Alvin hälsar med massor av kramar!

Postat av: mamma

det låter som du är lite piggare då blir jag glad igen.vill ju att du ska ha kul på semestern och inte vara sjuk för dagarna går fort. förstod inte ditt sms med inga pengar menar du telefonen eller kram mamma

2008-01-21 @ 20:19:40
Postat av: Magdalena

krya på dig. jag vill oxå shoppa i thailand

2008-01-21 @ 22:18:28
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0