Uppdatering

Jahaa då va det år 2008.. Nyårsafton kom Carro och Micke hem till oss runt kl 18:00. När dom kom kom Jonas på att han skulle bjuda oss på en drink, det blev martini :) sedan började jag och Carro laga lite mat, på menyn stod det hasselbakspotatis med fläskfile och champinjonsås med sallad till..
Killarna satt och kollade på datorn och sen dukade dom fram allt :) vi åt och det blev faktiskt väldigt lyckat så de ska jag ta och göra någon mer gång till mat. Efter att maten smält lite och har diskat undan lite åt vi efterrätt de blev glass med bär och nogatsås, nogatsås jonas nya faaavoo sås :) ..
Vi gick en prommenad efter allt ätande kom tillbaka runt 21:30..Då ställde jag fran godis, nötter, chips och dip alltså lite snaks som jag inte trodde skulle gå ner eftersom vi fortfarande var så mätta meen där hade jag helt fel klart att man årkar äta såånnt fast man är mätt iaf vi 4 :) Vi spelade vem vill bli miljonär på tv vi har köpte de spelet hur roligt som helst.  åt gott och drack gott..
2 minuter i tolv gick vi ut pågräsamatan med glas, champanje (vet inte hur de stavas) och tomteboss på 12 slaget sköt älsklingen iväg korken och vi skålade in det nya året medans alla andra skönt raketer så det bara rykte i luften så tände vi tomtebloss och stod där ute och kolllade på alla fyrverkerier i ca 30 min. 
sen blev det så kallt så vi gick in, dom flesta hade slut på sina rakter då oxå.. Carro och Micke sov över, och sen åkte dom hem på morgonen. en lyckad nyårsafton och en bra nyårsdag för alla mådde prima, jag började dock jobba kl16:00 meen meen såå är det..

Resten av vecka har rullat på fortare än någonsin.. Var hem till kristoffer och emeli på lite middag i Lördags.. gott och trevligt att träffas alla sex så där.. Idag söndag har vi inhandlat nästan allt till resan och nästan packat klart, jag e såå nervös att jag ska glömma nått eller att flygresan inte ska gå bra så jag springer runt här hemma som en gale koo.. Jonas blir helt galen på miig.. Han förstår inte hur jag kan vara så nervös utav miig..

OJJJ det blev en rätt lång uppdatering meen nu har ni nått nytt att lösa ni som läser den.. hoppas ni tycker om det.. För sen blir det inget mer skriva förens om 3 veckor meen då ska ni se att jag har massor att berätta..

Nu är redan kl 00:20 måste sova för jag ska upp tidigt i morgon har en massa saker som ska göras, ska även hinna ta en fika med linda och jasmie för att säga hej då innan jag åker..

Puss och hej leverpastej..


Taack Joooonas Jag Älskar dig  Så Otroligt  Mycket.


Kommentarer
Postat av: mamma

ta det lugnt i thailand. vila sola och må gott. glöm jobben i 3 veckor. hälsa jonas kram mamma

2008-01-07 @ 18:51:17
Postat av: Ida

jaa vi ska bara ha semester inget stress och inget jobb tänkande bara ta det lungt och äta gott och göra det vi vill..Vi har ju pengar oxå så det blir inget snålande heller :) kram

2008-01-07 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0