Hälsat på Moster+Kusin

Har varit i Östervåla idag hela dagen och hälsat på familen Fredlund/Karlsoon.. Trevlig trevligt kan tyvärr inte lägga ut några bilder på gullungen för har inte min sladd till kameran med miig hem till norberg.. Får lägga ut bilder sen när jag kommer hem till borås igen..

Meen hon är ju sååå sööt.. inge arg eller ledsen på hela tiden vi va där och vi va där från kl 11:00 till Kl 20:00.. grinade inte en enda gång världens snällaste unge helt otroligt sööt.. Min lilla älskling..

Och i morgon ska jag hälsa på Sandra och hennes lilla charmtroll Melvin är ju sååå otoligt söt på korten jag har sett ska bli så roligt att träffa han i verkligheten och få hålla i den lilla killen :)

Neej nu blir det väll sleeping är så trött har ju varit så otroligt varmt ute idag då blir man så slö och trött..

God Natt    Pussar Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

du sa ju att jag skulle kommentera så nu gör jag det



hihi=)=)

2008-07-25 @ 20:35:47
URL: http://omatildao.blogg.se/
Postat av: Magdalena

shit va jag är kreativ har byggt en sänggavel och målat lite grejer.. du måste komma och hälsa på snart och kolla, nu börjar jag få fint

2008-07-25 @ 21:44:57
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0