Hälsat på

Sandra och Melvin idag.. Guuuud va söt han var.. Jag vill oxå ha en liten bebis så himmla gullig va han..
Och så snäll hela tiden grinade ingentingnästan bara låg där och var så nyfiken..
Som sagt jag är ju i Norberg och har ingen kamera sladd med miig så jag får ta igen bilderna sen när jag kommer
hem till Borås igen..  

Va ute och sprang ca 2.3km idag på kvällen, matilda hängde med fast hon cyklade brevid och tog tiden på hur långt de tog.. tror hon tyckte jag va duktig?!!  :)  tog ca:15 min är väll inte bra men men de får vara bra till en början huvudsaken att jag tar mig ut och springer nu tycker jag med tanke på vilken kondition jag har..


Ska sova..   GOD NATT...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

det är bra tid. jag springr 2,5 på 12-14 min broede på hur långt jag ska springa. Om jag ska springa mång varv går det ju långsammare än om jag ska springa ett bara

2008-07-26 @ 08:27:20
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: sandra

du är så duktig Ida =)

Tack för senast...

Ha de bra så höres vi...

många kramar från oss

2008-07-27 @ 22:01:46
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0