Löpning

på 3.6 km... Faaaan va jobbigt de va sprang den sista 0.5 km bara på ren vilja kändes som jag skulle stupa vilken sekund som helst.. men de viktigaste e att jag klarade de sen får de vara hur jobbigt som helst..

Är på besök i norberg nu denna veckan så jag sprang med pappa i nordansjö.. roligt att springa på ett nytt ställa blir lite långtråkigt i längden och springa samma runda länge...

Sååå nu när jag e här ska jag väll försöka hinna med lite besök måste iaf hinna träffa gullungarna Alvin, Erik, Viktor och Ester.. mina söööta små kusiner som jag inte träffar allt för ofta nu de e lite trist.. dom hinner växa sååå fort så jag hinner inte med i svängarna...


Ha de gött....

Kommentarer
Postat av: bästis :D

kikar in på din blogg lite och passa på att säga till att jag har kolla tåg :D från fredag-söndag. spela ingen roll vilken helg för det var samma pris på alla. Men det billigaste jag kunde komma fram till va 584kr. Men det är väl det man får betala va? Hehe. Ett steg närmre nu va :) vi hörs!

pusspuss

2008-07-23 @ 21:15:32
Postat av: Ida

Heello.. jaa va bra ja det är de noog.. meen de kan bli lite billigare längre fram.. meen de e runt 400 man brukar få betala.. Puss

2008-07-23 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0