Blev utmanad av Moster

Såå jag får väll försöka att klara den då :)


Reglerna är följande: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Jaadu då va jag bara 10 år gammal så antagligen gick jag i skolan eller så hade jag sommarlov. Jag lekte säkert iaf :)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Diska, lägga in tvätt, Snart sova, Kolla bloggen och äta.

3. Godis jag gillar.
choklad, smågodis, chips, ostbågar jag äter det mesta är en riktig godisråtta..

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär.

Sluta jobba på Max, RESA, köpa ett hus, skänka till behövande barn, ge till släkt, köpa något fint som jonas vill ha och shoppa massor :)

5. Städer som jag bott i.

Norberg om de nu räknas som stad som Linda skrev och i Borås.

Nu har ju jag inte så många andra bloggar här förutom helen, maggis och dlinda han ju före med dom men jag utmanar min kompis sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0