Första löprundan

är äntligen gjort.. Medans jonas kollade på sverige - spanien matchen på tv..  Ussch sverige e dåligt på fotboll.. jajaaa noog om fotboll jag bryr miig iaf inte...

Jag tog bilen till kypesjön och sprang runt den 1 varv... sprang hela hela biten.. det tod ju bara typ 7 minuter men de räckte gott och väl...va helt slut när jag kom tillbaka till bilen.. va tvyngen att lägga miig en stund innan jag kunde åka hem.. Usssch vilken dålig kondition jag har meeen den ska bli bättre nu har jag bestämt..

I morgon e jag äntligen ledig ska bli sååå sköönt och på måndag oxå... ska träffa therese då tror jag för hon jobbar sin sista dag på max ida.. Tråkigt kommer sakna diig otroligt mycket.. tur att du bor kvar i borås iaf :)


Heej Hopp GummiSnodd

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Man kan inte gå ut och SPRINGA när sverige spelar. du är ju galen...

2008-06-15 @ 08:41:12
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Linda

du har en utmaning i min blogg!

2008-06-15 @ 20:28:36
Postat av: Johan

Ja det var verkligen dålig kondition 7 minuter och sen helt slut hahah sluta röka

2008-09-07 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0