Mamma & Tilda varit på besök..

De kom söndag och åkte hem idag torsdag.. Jaadu va ska man ta och skriva mera då har inte hänt så mycket förutom jobb jobb och sola och bad när det var fint väder..

Ska jobba nu 2 dagar till sen är jag ledig i 2 dagar ska bli sååå sköönt..

Skrev nyss ett bra inlägg här men det försvann så kom ju inte ihåg va jag skrev för nått..
Joo jag har ju sagt flera flera gånger nu att jag ska börja träna meen det måste jag faktiskt göra nu för jag ska springa göteborgsvarvet nästa år.. men då måste jag börja nu annars kommer jag aldrig komma runt..

Neej nu är alla mörka moln borta från himmlen så jag ska gå ut på en prommenad nu medans jonas kollar på fotboll..


Heej&Hopp


                          //Ida                    Loves Jonas

Kommentarer
Postat av: bästis

det är så segt att komma ut och springa. men jag har börjat nu :) Finns ju inte så mycket att gö i norberg.

hoppas du kommer ut snart, men det här tråkiga vädret tar emot!

pusspuss

2008-06-14 @ 16:00:14
Postat av: Ida

Jaa jag måste komma ut nu snart.. har man väl börjat så går det noog bättre.. Ha det bra kram

2008-06-14 @ 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0