Sol & Bad

Idag har det varit lika fint väder igen som de har varit i över 1 vecka nu.... ca 30 grader helt underbart.. Jag och jonas tog bilen till en jätte fin sjö idag och solade och badade så det blev årets FÖRSTA dopp i Sverige.. De va kallt kan jag säga meen svalkande.. Så jag hoppas nu att jag fått lite färg..

Sen efter de så tog jag och jonas osss en mat bit inne i stan och gick en runda där och kollade lite i skyltfönstren de va mysigt och härligt.. sköönt att kunna vara tillsammans en hel dag och hitta på nått när båda är lediga det händer inte allt för ofta...


Occch i morgon blir det först lite jobb på morgonen sen bär det av till lisseberg med jobbet.. Hoppas det blir lika fint väder då meen de tror jag ser ut att bli de iaf i 3 dagar till om man kollar på vädret i tidningen..


jaa det bra.. vii  ses ska försöka få med miig jonas ut på en lite motionsprommenad nu..


Pusss&Hej Leverpastej..

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha jag springer gärna oxå gbgvarvet med er.. Sätt på dig stegräknaren och ha den på dig hela tiden när du går.. Jag kommer nog skriva ner och nollställa min efter varje dag annars är det lätt att man råkar trycka av den så allt försvinner..

2008-06-03 @ 22:13:21
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Linda

åh vilken mysig dag ni verkar ha haft! du kommer inte hem till emmas fest va?

2008-06-04 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0