En fin Vår dag..

har det varit nu 3 dagar i rad söndag måndag och idag är klar blå himmel ute och sol.. Det är inte så varmt på morgonen men det blir varmare på dagen sen med hjälp av solen.. Är hur fint som helst.. va ute på en prommenad igår och ska gå ut nu oxå men då får det bli en längre tänkte jag skulle gå till kypesjön är den sjö man kan gå runt och så finns det olika spår man kan gå i skogen.. jätte populärt ställe många som går och springer där..

Jaaa neej nu ska jag gå så jag hinner komma hem sen innan jag ska börja jobba ska jobba stängning nu fyra dagar.. sååå tråkigt.. då får jag inte träffa jonas så mycket blir bara hej och sen åker jag..


Pusss  o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0