Fått min framkallade bilder från thailand

Åååååå va jag längtar tillbaka till thailand nu när man kollar på korten.. Vill sola och bada igen och bara vara där.. allt va så perfekt och bra sällskapet, hotellen, vädret, ställerna allt perfekt..

Vill ligga på standen i kho samui igen vi låg ju där helt ensama mitt på stranden brevid vatten de va såå skönt de enda man hörde va när vattent kom in mot stranden och nån båt lite då och då..


Jajaja nuu får jag väll sluta drömma det blev en prommenad i morse på nästan 1 timme gick fortare än va jag trodde att de skulle göra. de va jätte fint ute klarblå himmel med sol och så va det sådär lite kallt så man fick ha mössa och vantar men e gick man snart så jag va ju varm när jag kom hem igen..

Neej får väll lägga undan thailandskorten nu och börja laga lite mat så jonas får mat när han kommer hem från jobbet.. Jag tar med miig mat från igår till jobbet.. börjar  ju jobba kl 16:00.. tills i natt..


Hoppas ni har lika fin väder som jag har passa på och njut och var ute i morgon kan de regna igen..


HeejOHoopp

Kommentarer
Postat av: linda och ester

hallå! här är det oxå underbart väder, varmt och soligt! ester fick sin första tand i natt, jättegullig...
går det bra att plugga?

2008-03-06 @ 12:37:18
Postat av: linda och ester

vi åker på skärtorsdagen tror jag..

2008-03-06 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0