Några bilder på min Älskade söta hund

 

 Inte så bra bild på miig.. Meen jag kramar iaf miin älskade affe

 Alfons är ju VÄRLDENS sötaste hund kolla själva.. Han är ju så goo så man vill bara hoppa in i datorn och krama om honom..

 Och ibland så kliar det lite på han så då måste man klia siig  :) Och alfons älskar att bli kliad.. Jonas va hans egen klimaskin.. varje gång alfons träffade jonas så kunde jonas sitta och klia han i flera timmar han slutade aldrig och Alfons ÄLSKADE det..


VILA I FRID ALFONS..Jag kommer alltid att älska dig. Du kommer finns i mitt hjärta så länge jag lever..

Kommentarer
Postat av: Helen

Va?! Var han sjuk? Fy va tråkigt, han som var så ung också. Stackars er, ja usch det är en förlust. Jag beklagar verkligen, kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0