Påsken Förbi med stormsteg

Ussch va fort påsken gick.. va ju ledig från onsdagen till måndagen såå jag passade på att åka hem då så kom jonas upp på fredagen med bilen..de va mysigt.. Meen ingen snö hade dom där hemma.. det är vi här nere som har fått snön..

Sen hade vi maggis med oss i bilen på vägen hem och släppte av henne i Hoppas jag har rätt nu :) LIDköping .. bär hon bor nu.. Det är roligt för det tar ca 1 timme att åka därifrån och hem till oss i borås.. Såå nu ska jag ta miig dit någon helg när jag är ledig :)

Meen när vi kom hem så fick vi en lite choock..se själva..

 Våran bokhylla som vi har efter en vägg här hemma hade bara sakat ihop.. den hade vikt sig och låg rätt över golvet där vi kommer in från hallen.. snacka om choock.. trodde ju först att de hade varit inbrott meen inget var borta bara den som låg lite fint vid ingången.. med lite saker på golvet :) såååg ju lite roligt ut..

jajaja nu fick ni nått nytt att läsa..

Tack och hej leverpastej..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha, hur sjutton kunde den rasa sådär... Kan tänka mig att det blev en chock. nej nu ska jag försöka packa och städa lite här.. Har tänkt gjort det flera dagar men får inget gjort...

2008-03-26 @ 19:07:52
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0