Äntligen

Har vi fått en dator hem igen.. Våran är inte klar än den skulle bli klar i slutet av denna månad men vi har fått lånat en av jonas föräldrar så att jag ska kunna skriva på mitt skolarbete igen..    :)
Jahaa kom hem från Tunisien i Söndags.. annars har det väll inte hänt så speciellt mycket som jag kan skriva vi hade bara fint 3 dagar utav 7 där nere.. meen de gjorde inte så mycket..

Tror att jag ska tvätta våra fönster idag dom börjar bli väldigt skitiga och nu när solen är framme såå syns det jätte bra. meen måste orak de oxå men ska böraj jobba i morgon så det är skönt om jag gör det nu när man är ledig för när jag jobbar så hinner jag inte..


Haa det gött..      Pusssar  Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0